Mina favoriter

Jag måste erkänna att jag inte alls läser lika mycket bloggar nuförtiden som förrut, men jag har några favoriter som jag brukar försöka kika in på var och varannan dag.

Dessa är mina favoriter:

Smaljeansen - en sjukt inspirerande blogg som man alltid blir glad av att läsa. Massa pepp, tips och recept som förgyller ens vardag.

Emelie Mattsson - en blogg mestadels om träning och skönhet. Fina bilder och pepp.

Axon - min PT. En renodlad träningsblogg med mycket intressanta artiklar, reportage och recept. Här har vi en som vet vad han snackar om!

Emmie - min goda vän, kollega och svägerska. En rolig mix av inredningsinspo, träning och vardagsbestyr.

Ida - här flödar kreativiteten! Hos min vän Ida kan man läsa om hennes coola designprojekt.

Evelina - fina Evelinas mysiga blogg. Här samsas bröllopsplanering, pyssel och bygg.

Amanda Schulman - en feel good-blogg om en riktigt cool karriärskvinna som skriver om vardagsbekymmer o familjeliv.

Alexandra - min vän Alexandras nystartade träningsblogg. Massa härlig inspo inför beach 2012.

Nina Wernbloom - en rolig blogg om Nina som är fotbollsfru och småbarnsmamma i Moskva. Även några andra "fotbollsfruar" bloggar på denna sida.

Trevlig läsning!

Publicerat: 2012-03-05 @ 19:19:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!