Måndag

Veckans första dag. Min vecka kommer mestadels att bestå av massa jobb & träning. Det ryktas om vårvärme framåt helgen också, det vore himla härligt tycker jag!

Jag har lite hatkärlek till måndagar. Dels är det ju dagen som ligger till grund för hela veckan, då man kan planera hur man ska växa som människa o erövra världen (eller nåt i den stilen). Å andra sidan är jag ofta extra trött på måndagar, man längtar tillbaka till helgens ledighet o det är alltför långt till nästa. Summa sumarum; en helt okej dag :)

Ikväll ska jag prova mig på en nyttig variant av lasagne. Återkommer med resultatet om några timmar!



Publicerat: 2012-03-19 @ 16:53:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!