Äckliga små kryp

Var nyss med om en äcklig sak. Stod i duschen o skulle precis ta upp en burk med inpackning då jag ser en stor GETING kräla fram en millimeter från min fot. Jag trodde först att det var en spindel (finns det något värre?!) så jag flyger skrikandes ut ur duschen. Dock tar jag i panik med mig duschslangen som fortf sprutar massa vatten så ungefär allt i hela badrummet blir blött. N (som trodde att jag skrek pga att vi hade fått en vattenläcka) fick fånga den rackaren o spola ner i toaletten, pjuh.

Men seriöst, getingar i mars? I duschen?

Publicerat: 2012-03-21 @ 20:17:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!