Söndagsupdate

Halloj!
 
Det är lite tråkigt att det inte går att blogga nu när det händer så mycket roligt. Midsommarafton var det i förrgår, och det blev en alldeles strålande dag. Det hittills rätt trista sommarvädret bestämde sig för att släppa fram en hel dag av klarblå himmel och strålande sol. Det var nog många som hade rätt snygga brännor efter den dagen :)
Vi hade en dag full av trevligt sällskap, massa roliga lekar och tävlingar på blodigt allvar, sjukt mkt god mat & många skratt på det. Gårdagen blev desto lugnare, hemmachill och filmkväll stod på schemat. 
 
Idag började jag dagen med en löptur kl 9, det kändes bra efter dessa dagars frossande. Lägenheten är i behov av städning så det blir härnäst, sedan ska jag till Sats en sväng och så blir det lite mathandling inför den kommande veckan. Är lite sugen på o börja med smoothies till frukost, så jag ska googla på bra och nyttiga recept. Känns somrigt och gott!
 
Nu är det för övrigt, bara 4 veckor kvar till min semester, ska bli huur skönt som helst!! Då väntar bland annat Öland och Kreta, helt underbart ska det bli!! 
 
Nej, nu ska jag ta tag i städningen. Ha en fantastisk söndag!
Publicerat: 2012-06-24 @ 11:04:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!