Mina favoriter

Jag klickade ju hem lite hårprodukter strax innan blogg-appen slutade fungera som jag inte har hunnit visa. Alla dessa produkter kan jag verkligen rekommendera starkt. Sjukt bra för torrt hår som behöver massor av näring och fukt.
 
Hårspray från KMS med väldigt bra stadga.
Smoothing creme från Tigi After Party, perfekt att ha i håret efter att man har fönat eller plattat håret. Gör håret anti-frissigt, mjukt och perfekt glansigt.
 
Shampoo och balsam från Redkens extreme-serie. Drygt och luktar mumma! Lite dyrare men sidor som Lyko och Bangerhead brukar ha erbjudanden med bra rabatter, då får man passa på :)
Världens bästa inpackning på Joico, K-pak reconstruct deep penetrating. Denna inpackning har vunnit åtskilda priser för bästa inpackning och jag kan hålla med. En pärla för skadat och/eller torrt hår.
 
Denna produkt är från Uniq One och är en allt-i-ett-produkt. Jag brukar ha i den i håret efter jag har handdukstorkat, innan föning. Den har 10 olika egenskaper, och jag kommer inte ihåg alla, men det är bl.a. värmeskydd, anti-frizz, glans, näring, skyddar mot sol, motverkar klyvna toppar och mkt mer. Dessutom luktar den riktigt gott, och kostar inte mer än 150 riksdaler!
 
 
Publicerat: 2012-06-28 @ 11:36:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!