Hurtig tisdag

Denna tisdag började med en pw ute i den friska (kalla) luften. Hade precis tänkt somna om igen när jag tog mig själv i kragen o klev upp. Jag pimpade till frukostsmoothisen idag med en näve babyspenat. Det smakade ingenting alls men ger ju mkt bra vitaminer = like på den!
 
Det blev crossfit idag ändå, trots att förra veckans pass skulle ha vart det sista. Ett jobbigt explosivt pass som avslutades med tävlingar. Först ut var jägarvila utan vägg som stöd. Jag lyckades komma 4:a av 12 st (varav det bara var jag o en till som var tjejer) så jag var jäkligt nöjd. Det gick mindre i bra i tävlingen i vem som kunde stå på händer längst. Den sista grenen var armhävningar, crossfitarmhävningar alltså, där måste bröstkorgen nudda golvet på nervägen och armarna måste vara helt raka i uppeläget. På tå givetvis. Jag tror att jag var sämst med mina 7 godkända (uppfyllde man inte kraven räknades inte den repetitionen). Är nöjd med det ändå, nästa gång blir det 10! :) Lite pinigt när man skulle göra dem en och en medan alla andra stod o kollade på en haha!
 
Nu ska jag laga kvällens mat, det blir lax i ugn med egengjord sweetchili, hittade ett recept som lät mkt gott. Till det blir det bulgur eller couscous.
 
Ha en trevlig afton!
Publicerat: 2012-06-26 @ 18:53:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!