Schampo+inpackning+balsam

Jag har i nästan 27 år levt i villfarelsen om att man efter schamponering, antingen använder balsam ELLER inpackning. Fram till några veckor sedan alltså, då jag fick veta att så inte är fallet. En bra inpackning vårdar visserligen mkt bättre än ett balsam, men inpackning sluter inte hårstråna som balsam gör. Lägger man ner efter inpackningen förblir alltså hårstråna öppna och är mkt mer mottagliga för yttre skador, som värmeslitage t ex. Summa summarum; 1. Schampo 2. Inpackning 3. Balsam, för ett friskt och vackert hår!

Publicerat: 2012-07-24 @ 16:47:23


2 kommentarer
Postat av: Evelina

Oj det visste inte jag heller!! Lär testas!

2012-07-24 - 18:03:54 |
Postat av: Evelina

Oj det visste inte jag heller!! Lär testas!

2012-07-24 - 18:03:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!