Spännande planer


Jag avnjuter en trevlig kväll i soffan framför 4 stjärnors middag. Jag är ledig imorgon, så det ska bli skönt att slippa stupa i säng vid 22 och stiga upp hutlöst tidigt imorgon. Lite lyxigt med en ledig dag mitt i veckan :)

På fredag ska jag få mitt tränings & kostschema för de kommande 5 månaderna. Jag är spänd av förväntan! I kostväg blir det en form av periodisk fasta, något jag var en aning skeptisk mot till en början, men blev lite lugnare när jag läste på litegrann. Det ska hur som helst bli riktigt spännande att se OM man klarar av det och givetvis på hur kroppen och knoppen kommer att reagera. Så om allt går som planerat börjar jag nu på lördag. Lovar att uppdatera er med hur det går under resans gång!

Om ni vill veta mer om periodisk fasta kan ni läsa mer här.

Publicerat: 2012-01-17 @ 19:35:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!