Söndag

Sista dagen på långhelgen idag. Kan inte klaga på trötthet den kommande veckan för oj vad mkt härlig sömn det har blivit! Love it! I dag är jag dock lite söndagsseg och skulle egentligen vilja stanna i soffan hela dagen. Men ska strax trotsa denna vilja och kila iväg till Sats. Det brukar kännas bättre när man väl är där :) Hade egentligen tänkt köra 1 mils löpning idag men jag tror jag nöjer mig med 7 km, såhär när dagsformen inte känns helt på topp! Jag har suttit i träningskläder i över en timme nu, så nu är det dags att åka iväg. För övrigt ett tips som jag brukar ta till när motivationen tryter; att gå o sätta på sig träningskläderna så fort man börjar tvivla på om den där träningen ska bli av eller inte. Det skulle ta emot ngt enormt att då sedan inte gå iväg, utan att istället byta om till vanliga kläder utan att ha pressat ut en endaste liten svettdroppe! Try it ;)

Till lunch sen tänkte jag laga mina nyttiga pannkakor, så himla gott!! Får visualisera dem när jag kämpar på löpbandet strax :)

Publicerat: 2012-01-08 @ 12:08:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!