Söndag

Vilken underbar vinterdag. I dag önskar jag att jag hade en veranda intill en solig husvägg där man kunde sitta i lä och dricka varm choklad. Känns inte riktigt lika lockande att kura ihop sig på en snöig balkong :) Jag var ute på en 90 min prommis i förmiddags, superskönt var det med bra musik i lurarna och solsken i blick. Nu ska jag strax kila iväg till Sats och köra ett gympass. Kan inte direkt påstå att jag är jättesugen, verkar mkt skönare att ta en tupplur mitt på dagen men så blir det icke! Jag hoppas att denna nyuppkomna tröttheten försvinner illa kvickt!

Publicerat: 2012-01-29 @ 13:21:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!