Slut som artist

Måndagkväll i soffan. Den här dagen har inte varit att leka med. Jag fullkomligt avskyr dag 2 efter en partykväll med för lite sömn. Jag var inte ens särskilt bakis igår men har trots det gått runt som ett vrak i dag.
Ingen var gladare än jag att få komma hem o ta plats i soffan. Passade även på att köpa två nya böcker på konsum, Alex Schulmans 'Att vara med henne' och 'Svensk maffia 2.'


I morgon blir det nya tag, då börjar det nya året på riktigt för min del. Morgonträning brukar ha en positiv inverkan på dagsformen och humöret och så även i morgon, hoppas jag.Har ju så himla mycket kul att se fram emot detta år, så vem har tid att ligga hemma o tycka synd om sig själv?! Nej, nu kör vi 2012!


Publicerat: 2012-01-02 @ 19:51:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!