Ny vecka - nya tag

Årets första vecka håller på att gå till sin ände. I morgon är det måndag igen, vilket innebär en ny vecka med nya spännande planer. Ska försöka ladda batterierna så mkt som möjligt med träning & bra mat inför fredagens galna tjejresa. Ska bli så himla roligt och jag är säker på att vi kommer få en fantastisk helg!

Nu ska jag borsta tänderna, beta av en liten bit av diskberget och packa ner min nya fina yogamatta i träningsväskan inför i morgon. Skönt att göra sådant kvällen innan tycker jag, måndagmornar kan ofta va lite knepiga att lyckas få med allt annars :)

Sov sött!

Publicerat: 2012-01-08 @ 21:32:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!