Min dag

Dag nr 2 av dieten & nya träningen.

Morgonen och förmiddagen var HEMSK. Jag ville avlida ett flertal ggr och känslorna av hunger, illamående och sjuk trötthet avlöste varandra. Hjälpen blev ständigt tuggummi-tuggande och massa te och vatten. Har nog aldrig varit så glad när klockan slog 11.30 och det äntligen var dags att få äta lunch.

Efter det blev man proppmätt, inte heller en så himla skön känsla, och lagom till träning 2 timmar senare kände man sig hungrig igen, fast så omöjligt kunde vara fallet.

Körde första styrkepasset på nya schemat idag också, bröst/axlar/triceps. Oj oj vad jobbigt det var!! Jag som tycker att jag brukar va någorlunda stark skakade som ett asplöv i slutet av passet. Ser fram emot härlig träningsvärk imorgon ;)

När man väl fick börja äta (proteindrink efter träning samt mellis kl 16) blev humöret mkt mkt bättre och nu, lagom till middag, känner jag mig nästintill som vanligt. Jag hoppas att illamåendet och tröttheten på morgnarna går över efter några dagar, det sägs ju att det ska det så jag kämpar på :) Tur att jag har Emmie som kör samma sak så att vi kan sympatisera med varandra, de flesta andra man pratar med verkar tycka att man är helt koko. Jag ser det som en stor utmaning och kommer vara vääldigt stolt över mig själv om jag klarar av att äta och träna såhär under en period.

Nu är det dags för dagens sista mål, det serveras kycklingwok med cashewnötter och fullkornsris, smarrigt värre!

Publicerat: 2012-01-23 @ 19:23:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!