Jäkla skitben

Har i ungefär 2 veckors tid haft ont i smalbenet, typ sidan på skenbenet. Sjukt ont när jag har sprungit o även litegrann när jag har gått fort eller långt. Enligt googles kunskap borde det vara benhinnan som är överansträngd eller nåt sånt. Jag orkar inte, kan det inte bara gå över?! Blev inte direkt bättre efter rusherna på dagens crossfitpass så nu sitter jag o läser lite information som jag fick av Sören om olika stretchövningar som ska göra underverk. Samma ben lyckades jag även dunka så hårt i väggen vid handstående mot vägg på passet, så att byxorna gick sönder o knäet blev blodigt.. Det går bra nu!

Publicerat: 2012-01-31 @ 21:26:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!