Today

Det blev lite ändrade planer. Jag o N gav oss ut på en pw vid 10, men det kändes mer som någon slags balansövning, då det var is och slask överallt. Till lunch blev årets grillpremiär avklarad hos Pia o Jocke, massa gott! Efter det Sats, vilket visade sig vara en miss. Jag trodde att gymmet skulle eka tomt en söndagseftermiddag, men icke. Den absolut värsta sortens människor dessutom. 18-åriga småkillar som tror att de äger världen (och gymmet) som alltid måste va minst 5 st tillsammans för att kunna använda EN maskin lr stång. Resten av gänget sprider gärna ut sig så mkt det går, gapar o tar plats, suck. I nästa rum hängde 50+ dörrvakts-lookalikes, som roade sig med att skrika, stöna o posera framför varandras kameror. Det blev trots allt ett lite modifierat rygg o bicepspass, sen blev jag alltför folkskygg o gick hem. Magcirkeln fick köras på köksgolvet istället, men lika bra gick det!

Nu ska jag färga min härliga utväxt o sen blir det tacos :)

Publicerat: 2012-02-19 @ 17:10:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!