Nytt

Nu är det bara dagar kvar till mitt hår ryker. På lördag är det dags att bli korthårig. Kommer kännas sjuuukt konstigt, men samtidigt ska det bli skönt. Tänk vad mkt tid jag kommer att spara på morgonen!

Har suttit o kollat lite inspo på hur jag vill ha det. Förmodligen krävs det ett par frisötbesök hos bästa Alicia innan det blir såhär supersnyggt men en tanke har jag iaf :)



Detta är nog favoriten



Såå härlig volym



Detta vore så coolt men frågan är om jag vågar så kort...



Hot!



Lite längre



Eller kanske denna?

Det kommer hur som helst bli sjukt spännande att se resultatet!

Publicerat: 2012-02-21 @ 20:06:33


2 kommentarer
Postat av: KUSIN

Du skulle vara grymt snygg i den första! Ditt ansikte skulle passa jättefint i den skärningen, eller vad det heter! Jag tycker - första längden - OCH chocka totalt och färga tillbaka din riktiga färg!! Som Victoria Beckham typ ju!

2012-02-21 - 21:21:16 |
Postat av: Frida

Haha ja det kanske skulle vara ngt! Då skulle mamma bli glad :)

2012-02-22 - 22:41:48 | URL: http://frajdasroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!