Mjukis-Frida

För några veckor sedan köpte jag ett par mjukisar från HM som jag älskar. Det är mina absolut skönaste, men också absolut fulaste byxor. Tänk er typ fotbollsknickers fast i ljusgrått mjukistyg. Benen ser ut som två tjocka korta korvar ungefär. Väldigt, väldigt ofta väljer jag bekvämlighet framför skönhet (hemma) och så även ikväll. Det kan lätt se lite lustigt ut då N är raka motsatsen, som sitter i skjorta o jeans ända till läggdags. Jag kan knappt vara hemma i 1 minut innan jag bara måste byta om till något skönt, läs fult.

Jag kommer ihåg när vi skulle ses för första gången i nyktert tillstånd hemma hos mig. Eftersom vi skulle vara hemma tyckte ju jag att det var självklart att ha lite hemmakläder. Man ville ju inte verka alltför uppklädd. Mjukisar blev det och förmodligen en top med något dötöntigt tryck. Well, det gick ju bra ändå, jag väljer att tro att det beror på att jag har en ganka fin insida ändå :)

Publicerat: 2012-02-04 @ 17:26:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!