Hej

En riktig tröttmössa här. Jag trodde att man skulle bli piggare när det börjar ljusna ute dag för dag, men icke.
Torsdagen har flytit på rätt bra, jobb och en blev det en prommis med Emmie i iskylan. -12 grader visade termometern och vi kämpade på i snö o vind i 50 minuter. Inte illa må jag säga!
Mitt högra ben pryds nu utav en fin rosa tejpremsa, jag håller mina tummar för att den ska göra underverk för mitt onda ben.

I morgon är det äntligen fredag och helg. Helt sjukt hur mycket man alltid går o längtar efter denna dag. Nu blir det snart lite tv-tittande på Revenge, sen är det läggdags. I morgon avgår bilen hiskeligt tidigt mot Sthlm.

Publicerat: 2012-02-02 @ 20:27:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!