Hej kära vänner

Torsdagkväll. Kom hem lite tidigare än vanligt idag och vad konstigt att 20 min kan göra så mycket. Känns som att klockan borde vara mycket mer än vad den är :)

Sitter o väntar på att Revenge ska börja, det är nog det enda programmet som jag följer på tv. Eller, Gladiatorerna också. Eftersom jag jobbade i söndags känns det som fredag idag, men icke. Åtta timmars jobb kvar innan jag får ta helg. Åh, jag måste passa på att ge en hiss till Voltaren. Har ätit 3 kapslar sen igår och känner knappt av ond-benet alls. Fantastiskt om det går över nu! Hade planer på morgonträning i morgon men tror att jag skjuter upp det passet till helgen istället. Vet fortf inte hur det kommer kännas att gymma på tom mage, och inte få äta ngt förrän flera timmar efteråt, så jag testar nog på det först när jag får träningssällskap.

I morgon vankas det troligen lunch på Bromma blocks eller något annat trevligt ställe, kul med lite omväxling till Rissne. Nu ska jag, på tal om mat, kika igenom några receptböcker som har legat olästa sedan i somras, i jakt på inspiration. Hoppas att ni får en mysig kväll.

Publicerat: 2012-02-09 @ 20:37:51


2 kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker det låter som benhinneinflammation och det är lite knivigt att bli av med om man väl fått det o fortsätter att träna trots att det gör ont... Suck. jag hade jätteproblem i flera år, men nu är det helt borta :)



Gör det ont när du trycker på insidan av benet? Långt ner eller långt upp?

Mitt förslag är att undvika hopp och löpning på löpband, kör hellre crosstrainer så blir det mindre belastning.



Jag hoppas voltarenkuren gjort susen o att det försvinner helt snart (så slipper du bry dig omdrt jag skrivit ovan).



Kram

2012-02-11 - 08:41:36 |
Postat av: Frida

Hej Emelie!



Tack snälla för tipsen :) Just nu gör det inte ont alls, men tidigare gjorde det ont på insidan av smalbenet, typ mittimellan foten och knät. Jag vågar varken springa eller hoppa innan jag vet att det har försvunnit helt (även utan Voltaren) så jag kör på med spinning o styrketräning istället :)



Hoppas allt är bra m dig!



KRAM

2012-02-11 - 09:33:43 | URL: http://frajdasroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!