Dagens crossfit

I dag körde jag crossfit igen efter två veckors uppehåll. Det var härligt! Passet bestod av en ganska lång uppvärmning som bestod av hopprep 2 min x 2 och diverse smidighetsövningar. Efter det körde vi på i 15 tuffa minuter med:

1 handstående mot vägg
5 armhävningar (djupa så att bröst & mage nuddar golvet)
10 situps (hela vägen upp, axlar över höft)
15 knäböj

Detta utfördes i ett rasande tempo, Max antal varv. Tappade räkningen efter ett tag men det blev en del :) Jag känner redan nu att jag kommer ha brutal träningsvärk i framsida lår i morgon, lovely!

Handstående klarade jag inte riktigt av, men det ska det bli ändring på! Innan sommaren ska jag allt kunna stå upponer! Någon mer som är med mig att anta utmaningen?

Publicerat: 2012-02-28 @ 18:31:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!