Chokladbollar

Vilket härligt väder. 2 grader o regn, Sthlm är rätt så grått idag. Får hålla tummarna för att snön regnar bort & våren är på ingång :)

I morse när jag gjorde iordning dagens mellis, bestående av jordnötssmör och kokosflingor blev jag lite sugen på att experimentera fram ett recept på lite nyttigare chokladbollar. Kanske att jag gör ett försök ikväll. Tänker mig jordnötssmör, kokos, proteinpulver m chokladsmak, kakao, ev lite kaffe och kanske sesamfrön. Borde inte bli alltför äckligt.. Jag återkommer med resultatet ifall det blir av ikväll!

Publicerat: 2012-02-21 @ 07:54:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!