Träningstankar

Jag kommer ihåg en söndag i höstas då jag var på spinning på Sats. Jag var då gravid i vecka 18-19 tror jag. Det var en till gravid tjej där som pratade med instruktören innan passet så det framgick att hon var gravid i vecka 24. Jag minns att jag var lite avis på henne som gick på spinning i vecka 24. Nu är jag själv i vecka 30 och körde senast idag ett spinningpass på lunchen. Jag är väldigt glad att det fortfarande funkar, trots ett betydligt lugnare tempo förstås. Jag har numera trappat ner träningen till 3 ggr/veckan och det känns väldigt lagom. Det känns som att det gör en gott att hålla igång så att kroppen är så stark som möjligt inför den kommande förlossningen. Det kan nog behövas! ;)

Publicerat: 2012-12-14 @ 16:11:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!