Tisdag

Jobb
Redan tisdag idag. Sista dagen för mig att jobba i projektet, förutom några möten nästa vecka. Det har varit väldigt lärorikt, men det ska bli rätt skönt att framöver enbart fokusera på en avdelnings jobb, jag börjar känna att min hjärna nästan går bananas ibland över alla spridda trådar. Var igår på ett möte med min chefs chefs chef, och hon berättade att andra delar av banken hade berömt min insats på ett ledningsgruppsmöte, sånt är ju himla kul att höra! :)

Träning
Denna vecka blir det bara två träningsdagar, det får inte riktigt plats med mer. Jag hade planer på att morgonträna imorse men när jag gick hem från Evelina igårkväll var det så sjukligt kallt så jag tänkte att jag nästintill skulle dö på väg till Sats i ottan idag.. Det får bli lunchträning på jobbet istället, det funkar nästan lika bra!

Annat skoj
Idag är det min sista dag som 26-åring, eftersom jag fyller år imorgon! Jag älskar födelsedagar så det ska bli himla skoj, även fast det innebär en helt vanlig jobbonsdag. Blir lite födelsedagsfika både imorgon och på torsdag så det blir mysigt :)

Publicerat: 2012-12-04 @ 11:18:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!