Min helg

Tillbaka i vardagen! Denna måndag har bara rusat förbi, en snabb start på veckan minst sagt. För mig blir det här den sista helveckan på jobbet på länge, sedan väntar ju en massa härliga helgdagar :)

Helgen spenderade jag nere i Skåne hos Alexandra. Närmare bestämt i Lund. Det var första gången jag var där och det var en mysig liten stad med mkt fina gamla byggnader bevarade och kringlande kullerstensgator. På lördagen tog vi tåget till Köpenhamn, där blev det lite shopping, fika och julmarknad på Tivoli. En solig och fin dag men det blev himla kallt på kvällen. Summa sumarum en jättemysig helg hos min fina vän :)

Publicerat: 2012-12-10 @ 19:49:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!