Lördag

En lördag helt utan planer resulterade i 12 timmars sömn, helt galet, men skönt :) Hade lite ont i hjärtat när jag vaknade pga en kär vän, men jag vet att hon alltid tar sig upp med huvudet högt <3

Städning har avklarats och så även har jag rensat ut överskåpen i hallen och ett par lådor i hallbyrån. Tänkte att bebissakerna ska få husera där istället för i matrummet. Nu är N iväg och hämtar hem vår nya soffa, jag väntar med spänning! Hoppas att den kommer passa bra här :)

Publicerat: 2012-12-29 @ 14:07:55


2 kommentarer
Postat av: josKosmos

Hjärtat läker, långsamt, men bättre. Acceptera och hantera. Tack för att du svarade på mina sms inatt <3

2012-12-30 - 03:42:46 |
Postat av: Josefine

Hahahahahsha hur fan blev signatur namnet där uppe josKOSMOS? Hahaha

2012-12-30 - 03:43:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!