Juldagen

Idag är jag tillbaka i Uppsala hos min egna lilla familj. Har "lekt" med alla julklappar och ätit god mat. Ikväll blir det film och mys. Första gången på många år som jag inte festar denna dag :)

Imorgon blir det en sväng på stan med Anna. Får se om jag hittar något fint, har ett par småsaker på min att-köpa-lista, bland annat en ny kalender för 2013.

Nu står alla bebisens saker i matrummet. Får se vad vi ska göra med allt inför nyår.. Skulle behöva göra lite plats i hallbyrån, det får nog bli ett projekt inför helgen.

Publicerat: 2012-12-25 @ 18:42:44


1 kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som du haft en riktigt mysig jul!
Och oj så mycket saker den lille har. Härligt! Längtar tills vi får träffa henne :)

2012-12-26 - 09:05:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!