Happy Friday

Underbart med fredag idag, jag känner verkligen att det behövs. Nästa vecka blir en kortis för min del, bara två arbetsdagar innan jullov. Körde ett spinningpass på lunchen och det gav mig lite ny härlig energi. Snart ska vi ha fika för en kollega som går på mammaledighet idag, tänk, om inte alltför lång tid är det min tur. Känns helt galet!

Tidigare i veckan köpte jag äpplen av en sort som allergiker ska kunna äta. Låter ju hur bra som helst så idag är det alltså upp till bevis. Ska nog testa om en liten stund. Funkar det så är det ju helt fantastiskt! Håll era tummar :)

Publicerat: 2012-12-14 @ 13:25:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!