Gott nytt år

Många bloggar pryds idag av årskrönikor som avspeglar det gångna året. Det vore roligt att göra en sådan själv, men då skulle jag nog behöva gå tillbaka och läsa bloggen från januari och framåt för att minnas vad jag faktiskt gjorde varje månad. Får se om lust och tid till det finns imorgon. Den utan tvekan största händelsen för mig 2012 var såklart att jag blev gravid. Ännu härligare blev det av vetskapen att flera av mina fina vänner också väntar små mirakel nästa år. Jag minns förra nyårsafton då vi spekulerade i hur detta års afton skulle te sig, med graviditeter, förlovningar osv och visst stämde det in på fler än en! :)

Ikväll väntar middag hemma hos oss med härligt sällskap och jag ser fram emot att få skåla in det nya året, som jag tror kommer bli helt fantastiskt och även heeelt annorlunda från tidigare år. Kram & Gott nytt år!

Publicerat: 2012-12-31 @ 15:00:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!