Fredag

Idag är det fredag, hurra!! Lite lagom med en tvådagars jobbvecka måste jag säga :) Nu väntar fyra dagars ledighet innan nästa vecka drar igång med hela 2,5 dagar at work. Sen är det liksom bara 5 veckor kvar innan jag går på föräldraledighet, helt galet!! Så från och med den 9 februari är du hjärtligt välkommen ut lilla bebis, då är jag redo!

Helgen ser ut att bli lugn, jag har iaf inga spikade planer, men det finns lite saker att göra hemma så sysslolös kommer jag nog inte att vara. På måndag väntar roligt nyårsfirande, det ska bli himla skoj att fira in det nya året och jag ska försöka hålla mig vaken till tolvslaget i alla fall hehe. I eftermiddag väntar champagnemingel för att skåla in 2013 på jobbet, det blir ett trevligt avslut på denna vecka!

Publicerat: 2012-12-28 @ 15:47:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!