Annandag jul

Detta är den första annandagen på länge som jag inte har varit apbakis, det är rätt skönt måste jag säga! Dagen har gått i shoppingens tecken, det började i förmiddags med en sväng till Mio där vi köpte en ny soffa. Den vi har nu fungerar visserligen prima, men det kan vara skönt med en lite större.

Lite senare mötte jag upp Anna på stan för en shoppingrunda. Jag höll mig till min i förväg planerade inköpslista och fick med mig hem ett gäng med fynd. Några byxor, mössor och sockor till lillan, en ny kalender för 2013, ansiktskräm och lite annat.

Jag började känna mig lite krasslig när jag kom hem, hoppas att det är något som går att sova bort, ska ju jobba imorgon efter en skön veckas ledighet.

Publicerat: 2012-12-26 @ 20:21:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!