2 december

Igårkväll hade jag 8 fina tjejer här på middag. Det blev en toppenkväll och så mysigt att samla alla. Jag fick massa fina presenter, två presentkort på gravidmassage som jag verkligen ser fram emot att använda, ett helt kit med hårprodukter från Goldwell, en cupcakes-bok, fina glas som jag önskat mig och en jättesöt body & tossor till lillan. Men det bästa av allt var härligt sällskap :)

Idag har det första julbordet avnjutits, på första adventsfirande hos Pia & Jocke. Jag skulle gärna önska en extra dag på denna helg men veckan som kommer innebär bara 3,5 dagar jobb så det är nog snart helg igen! Mkt skoj väntar, som en tjejmiddag, min födelsedag och så åker jag söderut på fredag!

Publicerat: 2012-12-02 @ 20:42:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!