Wow

De som känner mig vet att jag är en lypsyljunkie av värsta sort som aldrig lämnar hemmet utan mitt lypsyl. När man befinner sig på varmare breddgrader brukar detta eskalera och trots (eller kanske på grund av) flitigt lypsylanvändande brukar jag komma hem med sönderbrända läppar. Jag vet inte hur många speciella läppbalsam med spf jag har testat, alltid utan resultat. Tills nu! Inför Kretaresan köpte jag med mig ett sunstick från Elizabeth Arden och herrejösses vilken grej! Lätt det bästa jag någonsin provat. Kan verkligen rekommendera denna produkt till andra likasinnade!


Publicerat: 2012-08-12 @ 19:23:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!