Min vecka

Ledsen för dålig bloggning men har haft fullt upp de senaste dagarna och när jag tillslut varit hemma har jag varit så trött. Antar att det har med mkt inlärning på jobbet att göra. Men kul är det och det är ett himla bra gäng jag har hamnat i. Idag kändes dessutom som en extra bra dag :)

Jag & N har precis sett klart den andra Batmanfilmen. Måste säga att den slår ettan. Får se om det hinns med ett biobesök för att se nr 3 framöver.

Igår var jag i Sthlm och träffade Anna. Vi åt god middag och hann med en massa härligt prat. I tisdags var det ännu en middagsdejt med fina tjejer, jag, Evelina, Emmie och Emelie spenderade kvällen på Athen och kvällens samtalsämnen var otroligt vuxna ;)

Nu ska jag hoppa ner i sängen och ladda batterierna inför morgondagen. Fredag, underbart!

Publicerat: 2012-08-23 @ 21:35:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!