Min träning

Jag har nu efter sommaren ändrat på mitt träningsupplägg en aning. Första halvan av 2012 blev det mest fokus på styrka, och jag tränade väl i snitt 5 ggr/v. Under sommaren har det blivit mer oplanerat och ostrukturerat, som det bör vara under sommaren med andra ord. Nu till hösten har jag bestämt mig för att sikta på att träna 4 ggr/v. Dessa gånger bör vara uppdelade på två pass styrka och två pass kondition. Konditionspassen kommer nog mestadels bestå av spinning. Styrkan kommer vara fokuserad på att bibehålla snarare än att bygga. På tisdag nästa vecka har jag en inbokad tid med en PT på Sats för konsultation som jag ska träna med några gånger framöver. Känns riktigt kul och peppande!

Publicerat: 2012-08-30 @ 15:53:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!