Tisdag som känns som måndag

I dag var det första dagen tillbaka på jobbet efter en mycket lång och skön helg. Lite trött var man allt i morse när man helt plötsligt skulle upp hiskeligt tidigt men dagen har ändå svischat förbi.

På lunchen blev det crossfit, vilket var sjukt längesen jag körde på jobbet. Och det kändes vill jag lova! Hallå vart har kondisen tagit vägen?! Det var iaf ett väldigt jobbigt pass med mkt benstyrka o flås. Gissar att jag kommer att ha träningsvärk lite varstans i morgon.

Nu börjar strax min sedvanliga tjejkväll med finalen av Top model och Lyckan i LA :)

Publicerat: 2012-04-10 @ 19:46:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!