Härliga torsdag

Halvdag o sol, kan det bli bättre? Jag längtar såå efter några dagars ledighet nu, det ska verkligen bli skönt att hinna rå om sig själv, umgås med nära o kära och få tid för reflektion. Jag fick precis ett gäng superfina cupcakes-formar levererade av en kollega, så jag kommer bland annat att ägna mig åt bakning i helgen. Ska visa er en bild senare :)

Veckans träningsschema fallierade ju redan i tisdags efter vår bilkrock, men jag kör igång imorgon igen, så borde det ändå hinnas med de flesta av passen. Crossfit och ryggpasset får strykas från schemat men resten ska allt hinnas med!

Publicerat: 2012-04-05 @ 09:16:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!