Uppe med tuppen

God morgon!

I dag är jag uppe med tuppen. Ska strax bege mig mot Sats och träna lite innan jobbet. Det blir nog ett pass rygg. Så himla skönt att vara på gymmet när de öppnar, då är man nästan helt ensam och slipper trängas med alla andra träningssugna människor. Man får även massa härlig energi och känner sig pigg & duktig resten av dagen!

Onsdag idag, inte långt kvar tills helgen alltså :) Just nu ser jag himla mkt fram emot fredag, då blir det middag o vin med mina fina Stockholmspinglor. Inte ofta vi lyckas få till en date i allas fullspäckade scheman så det bli väldans kul.




Sisådär 6 år yngre...



...och redo att ta över världen.

Publicerat: 2011-11-09 @ 05:20:00


1 kommentarer
Postat av: Emmie

Snygga brudar!

2011-11-09 - 13:07:08 | URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!