Söndag kväll


En slapp söndagskväll är inte helt fel. Har iofs varit en rätt lugn helg på det stora hela men ändå. I morgon har jag dessutom lyxen att få en sovmorgon. Många tycker kanske inte att det räknas som sovmorgon när klockan ringer 06.30 men när man, som jag är van att stiga upp vid 05-05.30 så är det faktiskt det :) Jag har fördelen att vara rätt morgonpigg och är som mest effektiv på morgonkvisten så jag klagar inte.

Anledningen till denna extra timme av sömn är att min arbetsvecka börjar med ett möte på SEB Sergels torg, så det blir till o åka tåg imorgonbitti istället för bil. Håller tummarna för att SJ håller sig till tidtabellen!

Publicerat: 2011-11-20 @ 20:40:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!