Måndagkväll

Måndagkväll redan. Kan väl inte direkt påstå att detta har varit en "seize the day"-dag.. Men nu är den snart slut och jag känner mig mer utvilad och pigg än i morse, vilket ju är ett bra tecken!

Det blev smarriga köttfärsbiffar fyllda med fetaost och mynta till middag, till det sallad och tzatziki. Gjorde tzatzikin på rysk yoghurt idag, ngt som verkligen kan rekommenderas om man gillar mer krämig konsistens på såsen. Den ryska yoghurten är nämligen lite fetare än den grekiska och turkiska. O vitlök är ju bra för att bli kvitt dumma bacillusker :) Nu kikar jag på Halv åtta hos mig och läser lite träningsbloggar för inspo. I morgon blir det med största säkerhet jobb, kan nästan påstå att jag längtar ;)

Publicerat: 2011-11-28 @ 19:45:34


1 kommentarer
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Låter väldigt gott=)

2011-11-28 - 22:20:02 | URL: http://www.mammavd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!