Yeah, we can do it!

Veckans crossfitpass är nu avklarat. Alltid lika härlig känsla när man har kört ett pass. Kan inte tänka mig hur man skulle kunna ta ut sig på samma sätt med någon annan träningsform.?

Idag bjöds det på många explosiva övningar och "lek". Vet dock inte om jag kallar det lek när man ska springa tvärs över salen o göra knäböj med kompis på ryggen eller när man gör nån slags amerikansk fotbollsövning o knuffas o har sig ;) Kul och jobbigt var det iaf!

Blev lite förvånad över mig själv när man skulle göra armhävningar med klapp mellan varje och jag faktiskt KLARADE DET!!! visserligen på knä but still... Ibland gäller det nog bara o släppa loss och våga prova. Nästa utmaning blir att våga stå på händer mot en vägg (utan att "klättra" upp med benen). Blir ett av träningsmålen inför 2012!

Publicerat: 2011-12-20 @ 14:44:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!