who am I?

I går när jag var o hämtade ut ett paket upptäckte jag att mitt leg går ut om mindre än en månad. Eftersom det inte är så troligt att jag kommer ha tagit körkort till dess är det något jag måste ta tag i pronto!

Vart fixar man leg nu förtiden? Banken? Posten? Får undersöka! Skönt att få byta foto iallafall, kortet på mitt nuvarande leg togs alltså 2007 och fotografen sa att jag absolut inte fick le = resultatet blev att jag ser ut som en arg brottsling. Inte alltför smickrande. Lägg på att jag hade platinablont hår, vilket inte syns överhuvudtaget på det svartvita fotot.. Skallig brottsling alltså, det nya fotot borde inte kunna bli mkt sämre!

Publicerat: 2011-12-18 @ 17:34:36


1 kommentarer
Postat av: Alex

haha! jag blev fast i passkontrollen i NYC för att dem trodde inte det var jag på passet, mörkhårig, såg kriminell ut, och lite halv ryss! det blev ett polisförhör på den!! haha

2011-12-18 - 19:20:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!