Vilken kväll

Jag hade en helt fantastisk kväll igår med fina härliga vänner. Det blev mycket sång, dans, skratt och goda drinkar. Och jag blev överröst med fina presenter och blommor.
Efter förfesten här blev det galej på Saluhallen till stängning. Kan inte minnas när jag var ute till 03 senast haha!

En aning trött idag så söndagen blir nog lugn. Dock inte särskilt bakis, konstig efter alla dessa shots. Måste säga att jag tror att Fireball är det nya svarta. Hot!!

Jag blev överraskad av mina fina tjejer med en resa ut till havs i januari. Ska bli stört kul och jag kan inte annat än tro att det kommer bli en helgalen resa :D

Publicerat: 2011-12-11 @ 13:31:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!