Underbart

Vad himla underbart det är med "jullov"! Trots att det känns som att jag har en miljard saker att ta itu med är det ändå en härlig känsla av att kunna planera dagen lite som man själv vill, något som inte är alltför vanligt annars såhär mitt i veckan.

Jag började som sagt dagen med en promenad med Adele i lurarna och har nu precis ätit en god frukost. Ska strax slänga i en maskin tvätt o sen kila iväg till Sats. Har grym träningsvärk efter igår, så det blir andra muskler som får jobba idag :)

Senare i eftermiddag ska jag ner på stan en sväng o shoppa lite och så blir det bio med Malin. Vi ska se New Years Eve, tror att det är en riktig feel-good-film, love it!


Publicerat: 2011-12-28 @ 10:40:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!