Tisdag

God morgon!

Sitter just nu på tåget på väg till jobbet. Så fint med alla snöiga ängar och fält vi passerar. Anledningen till denna sena start på dagen är att jag har varit hos tandläkaren i morse. Det var lite pirrigt eftersom det var alltför många år sedan jag var där sist. Men bättre sent än aldrig :)

Jag hade dock varit duktig och klarade mig undan några hål. Lite tandstensborttagning, polering och goda råd var det enda som behövdes. Fick även med mig en broschyr hem, med tips på vad som är bra och mindre bra för gaddarna. Ju högre pH-värde desto bättre alltså.

Publicerat: 2011-12-20 @ 09:27:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!