Planering

Början på denna vecka har inte riktigt sett ut så som mina normala veckor brukar och vardagsrutinerna har blivit lite omkastade. Jag klagar förvisso inte, kommer nog hinna med allt jag måste ta i tu med ändå och lite omväxling förnöjer ju :)

Skulle dock behöva hinna med en hel del nu de kommande dagarna, typ (förutom jobb och sömn dårå) träna 4 pass, baka bullar, handla grejs till lördagens party, planera lördagens party, maila om lista till Saluhallen, tvätta ett par maskiner, städa, slå in julklappar (ok kanske inte prio denna vecka), sola, och gärna lyckas klämma in lite slappetid också. Får skruva upp effektiviteten till max så ska det nog ordna sig. Borde ju praktiskt taget vara expert på strategiskt planerande nu efter dagens kurs ;)

Läggdags nu snart, upp i ottan o träna imorgonbitti. Har inte riktigt bestämt mig för vad det blir än, men just nu lutar det åt löpning. Kanske inte en hel timme som igår, men 40-45 min borde jag hinna med iaf. Sen väntar första jobbdagen denna vecka, kommer kännas som att det är måndag hehe..

Publicerat: 2011-12-06 @ 21:37:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!