Kram

Då var denna kväll slut. Jag tycker att kvällarna går alldeles för fort. Men nu är det bara 2 tidiga morgnar kvar, sen väntar 9 sovmorgnar, härligt värre!

I morgon blir det morgonträning igen m Emmie. Blir nog löpning för min del, får se om jag lyckas slå lördagens 5 km-tid på 27.29 :)

Måste försöka hinna köpa bingolotter imorgon också till fredagens uppesittarkväll. Sån himla mysig tradition som har hängt med så länge jag kan minnas, trots att programmet egentligen inte är så himla kul ;)

Nu: sovdags! Nästa gång jag öppnar ögonen möts jag troligtvis av denna angenäma bild...


Publicerat: 2011-12-21 @ 22:39:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!