Färdiggnällt

Nog om allt neggo idag. Känner att jag behöver ladda med lite positiv energi nu, det är ju trots allt bara den senaste timmen av denna dag som har varit dålig.

Jag spenderade tisdagen på SEB Sergels torg för en heldagskurs i projektarbete och projektledning. Väldigt intressant och inspirerande och kul att få ta lärdom från andra som dagligen arbetar i projekt i olika roller. Att kursledaren verkade brinna för ämnet gjorde inte heller saken sämre.

Jag hann även med en god lunch med Marcus o Henke, lite julklappsshopping och ett glas vin med Linnea efter att kursen var slut.

Nu har tåget börjat rulla men vi hann inte längre än till Ulriksdal, här är det ett litet signalfel tydligen.. Får roa mig med att svara på alla mess jag inte har hunnit med under dagen & läsa lite ur min nya favvoblogg Smaljeansen :)

Publicerat: 2011-12-06 @ 19:45:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!