Energiboost

Mycket märkligt det här.
Jag hade förberett mig på att detta skulle vara topp-3 av 2011 års värsta bakisdagar, med tanke på gårdagens aktiviteter. O visserligen var jag lite tröttare än vanligt i morse, men inte ens i närheten av vad det brukar va efter en utgång.
Nej, istället har jag haft överflödigt med energi känns det som. Lyckades tyvärr inte få med mig något promenadsällskap, men jag har hunnit med att städa köket o resten av lägenheten både en och två gånger, tvättat flera maskiner tvätt o diskat en massa glas. Julklappar har slagits in, räkningar betalats och matlista inför kommande veckan har skrivits.
Nu har nyttiga to-do-aktiviteter tagit slut, så nu ska jag kolla på några avsnitt av Elsas Värld innan det är middagsdags. Jag är sjukt sugen på spaghetti o köttfärssås men någon annan här vill gärna ha McD så det kan nog tänkas bli en burgare istället!
Publicerat: 2011-12-11 @ 16:50:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!